четвъртък, 19 ноември 2009 г.

Огледалце, огледалце...

(Приказката ще започне тази вечер!)
В кралството ще има бал. Принцът, моят принц чаровен, тази вечер точно в десет ще търси своята принцеса без една обувка.
(Часове пред огледалото прекарах на сладки приказки и силно кафе. Огледалото е моят най-добър приятел!)
Феята кръстница от гардероба приказната рокля носи на ръце. Птици сплитат ми косите, а малки пеперуди рисуват очите. Алено червени рози цъфтят на устните ми. А пред къщата ме чака тиква с миши впряг.
Към двореца, напред към двореца! Тази вечер приказката ще започне без една обувка.
(Огледалото доволно се усмихва.)
Цялото кралство се е събрало. Балът започва. Там, в средата танцува Чаровният с принцеса без една обувка. Аз ги гледам в унес - приказен танц!
...
Часовникът удари полунощ. Разплакана затичах, магията дано да уловя. Обърнах се, а музиката още свири и моите обувки са си две.
(Събух едната и огледалото разбих!)
Имало едно време две обувки, едно счупено огледало и една принцеса, която всъщност не била принцеса. Ала вече никой не помни историята...
(А счупеното огледало в гърдите ми тупти отляво.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар